Bir kadın tanıdım 2.bolum

Bir kadın tanıdım 2.bölüm izle
Bir kadın tanıdım 2.bolum izle, Bir kadın tanıdım 21 kasım izle, Bir kadın tanıdım full izle, Bir kadın tanıdım izle, Bir kadın tanıdım son bölüm izle
‘Kars neden seçildi’denmekte… Başka illerle ilgili töre filmleri hiç mi yok? Kaldı ki, bir başka il seçilse yine aynı sorun yaratılmayacak mıydı? Bu kısır düşünce tarzını geçip, topyekûn sorunu sahiplenmenin ve çare bulmanın; din, yöre, töre gibi sığınma kapılarını bırakmanın zamanıdır. Elbette ki, hiçbir din bu tür rezilliğe geçit vermez! Bu pisliği yapanlar insanlardır. Öyleyse bir erkeğin karısını arkadaşına peşkeş çekmesi neden dinle bağdaştırılıyor? Polisin Bahar’ı bir çırpıda yakalayamayışına ve İstanbul’a kadar gelişine takılanlara da şunu söylemek isterim. Her olayda (dünyanın neresinde olursa olsun) suçlular şıp diye yakalanıyor mu? Eğer öyleyse, nice faili meçhule ne buyurmalı?
Bir kadın tanıdım izle, Bir kadın tanıdım son bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

full izle