Bir çocuk sevdim 11.bölüm

Bir çocuk sevdim 11.bölüm izle
Bir çocuk sevdim 11.bölüm izle, Bir çocuk sevdim 25 kasım izle, Bir çocuk sevdim full izle, Bir çocuk sevdim izle, Bir çocuk sevdim son bölüm izle
Erdal, Funda’yı istemeye gitmedikleri için ailesine kızgındır. Sonunda patlar ve kızı istemeye giderler. Fakat bundan sonra Erdal’ın işi daha da çıkmaza girer.
Turan, Rus kızlarla beraber gördüğü Sabahat’ten uzak durmaya çalışmaktadır. Fakat Sabahat birden karşısına çıkar ve onu bir yere götürür. Turan burada görüp duyduklarıyla yaptığından pişman olur.
Süreyya kukla oyunu için hazırlanırken davayla ilgili yeni bir gelişme olur. Eve gelen tehdit telefonları nedeniyle zaten tedirgin olan Süreyya’yı tehlikeli bir süreç beklemektedir.
Bir çocuk sevdim izle, Bir çocuk sevdim son bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

full izle