Sakarya fırat 55.bölüm izle

Neyle karşılaşacağımı bilmemenin heyecanıyla giriyorum kapıdan. Zira, PR ajansıyla aylar süren planlamalar sonucunda, nihayet bu büyük dönem dizisinin setindeyim. Uzun bir koridoru geçtikten sonra, yeniçerilerle karşılaşıyorum. Derken cariyeler görünüyor. Bundan dört buçuk asır önce yaşanmış bir efsaneye yaklaştığımı iyiden iyiye hissediyorum. Dekorları, kostümleri, oyuncuları ve tüm koşturmacasıyla ?muhteşem? bir dönemin seyircisi olmaya hazırım şimdi. ?Muhteşem Yüzyıl?la yeniden yazılan bir hikâyenin tanığı olmak için son adımlarımı da atıyorum.
Sakarya fırat 55.bölüm izle
İki ayrı sahnenin çekildiği sette ilk durağım, Yağmur Taylan?ın, Has Oda?da çektiği sahne. Taylan?ın tam arkasına sessizce geçip, bir yandan mekanın büyüsü, bir yandan merak içinde izlemeye başlıyorum.
Muhteşem yüzyıl 8.bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

full izle