Aşk geliyorum demez film izle

Aşk geliyorum demez film izle
Puanı:6.7/10
Yapım:2009 Türkiye
Tür:Komedi, Romantik
Yönetmen:Murat Şeker
Süre:1 saat 35 dakika.
Vizyon Tarihi:06 Kasım 2009
Başrollerdeki Oyuncularımız:Bergüzar Korel ,Tolgahan Sayışman ,Zeki Alasya ,Altan Erkekli ,Altan Gördüm ,Sarp Apak.

2009 yılında çıkan türk romantik komedi filmlerimizden olan Aşk Geliyorum filmi. Konusuna gelecek olursak içinde bir sürü esnafın olduğu bir hanı bir mütahit satın alır. Mütahit esnaflardan dükkanlarını boşaltmasını ister. Esnaflar gerçekten zor durumdadırlar. Bu durumdan kurtulmanın tek yolu yakışıklı Ali’nin mütahitin kızını tavlamasıdır.
Ali ve mütahitin kızı arasında güzel bir romantik komedi yaşanacaktır.

Aşk filmi, 2009 filmleri, türk filmleri
Aşk geliyorum demez film izle
aşk geliyorum demez filmini izle
Aşk filmi, 2009 filmleri, türk filmleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

full izle